Sen senast


Hoppas ni förlåter mig för den inte alltför braiga uppdateringen här de senaste dagarna. Blir lite hipp som happ med bloggen nu under sommaren känns det som, när man är bortrest hit och dit ibland och ibland bara chillar så att det inte finns mycket att skriva om ;) 

I alla fall så har jag hunnit pussa på och mysa massor med min fina plutthäst på sommarbetet. Tror faktiskt hon saknar mig lite också :) ♥ Bästa hjärtegullet var superkelig sist vi var där!

I onsdags var jag med Ida ute på Restad Ridcenter (ett privatstall strax utanför Norrköping där jag faktiskt aldrig varit tidigare). En sommar-fotografering stod på schemat och det blev en massa härliga bilder som jag tänkte visa er här inom kort :D

Igår började dagen med lite jobb ;) Dock ett grymt bra jobb, för det var nämligen det näst sista momentet med klubbens nya ridhusunderlag som skulle fixas! Kommer blir superdupergrymt tror jag, längtar efter att få premiärrida :D

          

När det vi skulle göra i ridhuset var klart tog jag och mamma bussen upp till huvudstaden, och där väntade världens bästa färja på oss :) En 24-timmars-kryssning med Birka Paradise hade mamma bokat in för bara oss, alldeles lagom semesterlyx :D Har ätit mig hur fet som helst vill jag lova, med två matbufféer och en frukostbuffé ;)

Nä, nu ska jag sova!

Kram H


Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Jäklarns så mycket ljusare och trevligare ridhuset blev! Härligt! :)
Bra jobbat !

Svar: Ja det kommer bli superbra tror jag :D Dock kommer det ju inte vara vitt som det ser ut, utan det har blandats ner med sanden så det är sandbrunt med vita fiberbitar i ;) Men lite ljusare blir det nog, och framförallt mycket bättre :D
Hillevi Hassler

2012-08-04 @ 13:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: