5 augusti 2012


Slappardag idag! :) 
Har mest kikat på ridsporten på OS, bästa Sverige ♥ Geeerymt jobbat av allihopa, och extra guldstjärna till Lisen såklart! Och så Roffe, makalöst bra!!
Nu på kvällen har jag hunnit pyssla ihop två stycken headers, skönt att ha dem gjorda och dessutom blev båda som skulle ha dem nöjda (y) Till middag hade pappa grillat, galet gott var det :D
Kom nyss hem från betet också, en sista puss innan de kommer hem imorgon ;D Känns sjuuuuuukt kul, kan inte vänta helt seriöst! Dethär är ju nästan bättre än att fylla år haha ;) Nej men jag är grymt taggad på att få sätta igång igen, med min fina pluttunge ♥ Hästarna tror jag vill komma hem nu också, hänger vid grinden och börjar käka av ogräset ;P
På hemvägen tog vi en tripp förbi stallet, kan verkligen inte föreställa mig att det kommer vara fullt ös där imorgon och massa hästar hemma. Helt öde nu ju ;) Skulle i alla fall lämna lite grejer som jag inte får med mig på cykeln imorgon bitti, och så passade jag och pappa på att kika på underlaget som nu äntligen är KLART :))) Ska bara vattnas en massa också, men det kommer verkligen bli superbäst! Ser sjukt lyxigt ut om man jämför med det gamla :) 

Nu blir det smoothie och film! :) Åh, har jag nämnt att min fina kommer hem imorgon och att jag längtar sååhääääär mycket ;) haha

Kram H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: