21 augusti 2012

Idag var det jobbigt att pallra sig upp ur sängen för att vara på skolan redan kl. 8.10 kan jag lova. Men upp och iväg kom jag, men min nya motivation ;) Dagen började med introduktion av kursen Religion A, och därefter blev det Samhäll (a.k.a. rast) och innan lunch avslutade vi dagen med Matte. Matten var verkligen värst, har glömt bort aaaaaallt och lite till känns det som -.- Kan trösta mig med att jag inte verkar vara den enda i alla fall, haha ;)

Tog buss och spåris hem när vi hade slutat (individuella valet börjar inte förens nästa vecka, så det var därför vi slutade redan till lunch). Hemma fixade jag lite grann, och åt lite lunch innan jag styrde cykeln mot stallet och min fina pluttehäst :) Mockning och ompyssling i form av mys och rykt blev det, det vardagliga med andra ord :D Två äpplen, lite morotspelletts och massor hejdå-pussar senare hoppade jag på cykeln igen, som denna gång styrdes mot körskolan.

På körskolan gjorde jag först ett "övnings-teoritest", vilket jag blev helt klart godkänd på :D Så nu har jag klarat av 2 av 5 faser, bra jobbat! Vid tjugo i fem började teorilektionen som jag åkt dit för, och den var bra :) 

Cyklade hemåt och nu har jag äntligen säkerhetskopierat alla mina bilder och dokument till hårddisken jag fick i födelsedagspresent :) Tog ett tag med ca 8-10 000 (!!) bilder tagna med systemkamera om man säger så ;) Men nu känns det bra i magen, och jag kan äntligen uppdatera macen till Lion!

Har även ätit köpt pizza med pappa, och nu blir det lite tv-tittande :) Fick nyss reda på att vi bara har 1 lektion imorgon (drygt dock att det är dagens sista, men ändå!!) så himla gött :D Har redan förberett massor av bildinlägg till er också, så några kommer upp imorrn :) Sen ska jag skriva ett par "Sätt rubriken" också, wiiie bloggmotivationen är på topp och att ni blir fler och fler gör inte saken sämre :D

Och juste, dagens sämsta som jag har typ värsta ångesten och skuldkänslorna över :( Hade totalt glömt bort att skriva in dagens tävlingsmöte i kalendern, så självklart hade jag inte en tanke på att det var i dag. Åååh fy skäms på mig, typ årets viktigaste dessutom :( KLANTARSLE!! Får kompensera det med att jobba exra flitigt med förarbetet och under tävlingen om två och en halv vecka!

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: