13 augusti 2012

Först och främst, guldstjärna till er som hänger kvar och inte klagar trots att jag inte hunnit uppdatera :) Och extra guldstjärna till er som har satt rubriker, tänkte skriva några av dem inläggen imorrn!

Idag har varit en fullspäckad dag, och jag har fart och flängt en hel del :) Dock en bra dag ändå! Imorse cyklade jag upp till stallet för att lämna ridkläder, och sen cyklade jag vidare mot körskolan. Där blev vi upphämtade och åkte ut till Norrköpings halkbana för för att genomföra "risktvåan". Var sjukt galet kul :D Lite läskigt dock, men mycket roligare än jag trott i alla fall. Dessutom hamnade jag nog i bästa bilen med bästa instruktören ;) Jisses vad det sladdades runt kan jag säga!

Efter halkkörningen åkte jag in till stan för lite lunch, och sedan cyklade jag tillbaka upp till stallet. Mockade och pysslade lite, hängde lite och bara tog det allmänt chill ;) Åkte tillbaka till körskolan sen för att köra en lektion. Det gick braigt och nu känns det som att det inte är så himla långt kvar :D Ska bara komma igång ordentligt med teorin också!
Efter lektionen tog jag återigen cykeln upp till stallet, där min fina stjärna väntade :))) Efter mys- och ryktstund fick on på sig finkläderna och så var det dags för ett ridpass :) Mamma var snäll och hängde med upp till sjukhusfältet, vilket både jag och Pepsi uppskattade vill jag lova :D Hon var lite stel och motsträvig till en början, men efter att ha fått galopperat igång ordentligt blev hon finis :) Hon blev väldigt alert och fräschare och fräschare ju längre jag red och ju mer hon kom loss, typ precis som jag vill ha henne :D Vänstersidan tål att jobbas med dock, men det blev himla mycket bättre mot slutet :) Imorrn blir det dressyr på banan har jag tänkt, alltid lika spännande och se om dagens jobb gjort någon skillnad!

Kram H

Några mysbilder från kvällen :) 





Kommentarer
Postat av: Jessica

Härliga bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Jag tyckte anläggningen var jättebra, lagom stor och mycket trevliga människor.

Parkeringen var superbra och underlaget i alla paddockar var bra. Tyvärr hann jag inte in i ridhuset något :/

Kram

Svar: Tack! :)Okej, tack för infon!
// Hillevi

2012-08-16 @ 11:10:58
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: