I-landsproblem of the day


Åhå hjälp!

Jag har gått och fått värsta crushen på det här underbart snygga schabraket från HV polo.



Hur snyggt och stilrent är det inte liksom!?

Är lite halvt på jakt efter ett nytt tävlingsschabrak då jag inte är speciellt nöjd med det senaste tillskottet :/ Det vill inte alls ligga som jag vill att det ska ligga, och jag vet inte om det även kan bero på sadeln. Cissi har i alla fall lovat kolla den!
Äger sedan tidigare inget HV-polo-schabrak, men har bara hört gott om dem :) Lindorna jag har därifrån är grymma, så förhoppningsvis även schabraken ;)

MEN, problemet är att jag tror inte att jag får tävla med dethär schabraket för att loggan/brodyren är för stor. Sjukt trist ju :( Någon som vet säkert hur stor loggan är och vad som räknas in?

De gamla lamicell Mirage schabraken som jag var inne på för ett tag sen verkar så gott som omöjliga att få tag på, och tycker tyvärr att de nya är lite väl skrikiga.



Hjälp någon ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: