Helgplanerna


Denhär helgen kommer nog bi så bra en helg kan bli när jag inte har Pepsi! :) Det gillas!!

På lördag går jag upp tidigt för att åka med Amanda till Söderköping där hon ska hopptävla :) Hänger såklart med som fotograf, så jag hoppas på bra väder och fina ekipage ;) Tyvärr blir jag nog bara där i 80/90, då jag inte har möjlighet att ta mig hem senare. Men det är ju alltid nåt!

På kvällen sen så ska jag med dressyrlaget ut och äta :) Supermysigt! Just nu lutar det mot att vi besöker Asken, och där har jag aldrig varit faktiskt. Hoppas det är gott, det tror jag!

Söndag morgonen är det upp och hoppa igen, för då vankas jobbelijobb :) Kulkul! Hela förmiddagen jobbas det i stallet för min del, och jag är fett taggad! Dessutom är det inplanerat en skötarridning som jag ska hålla i (för första gången), spännande :) Hästarna ska få komma ut på en mysig skrittur, och jag hoppas att några gulliga skötare vill hänga på! Johanna har i alla fall nästan lovat ;)

Eftermiddagen ska såklart spenderas med skruttis, hon ska få en dos av vår vardagliga borst- och mysstund :)

Så om ni undrar var jag håller hus i helgen så vet ni det nu! Ska såklart försöka hinna uppdatera er så gott jag kan :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

nästan lovat är väl ändå att ta in :P

2012-04-20 @ 19:04:08
URL: http://linneajohannas.blogg.se/
Postat av: Johanna

*i

2012-04-20 @ 19:04:39
URL: http://linneajohannas.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh du får jätte gärna knäppa några bilder på mig och Kasper imorn :)

2012-04-20 @ 20:39:48
URL: http://friduusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: