Bilderna klara och upplagda


Nu är alla bilderna från i lördags färdigfixade och upplagda på hemsidan, så kika gärna in! :) Om ni vill vara världsbäst så skulle jag bli jätteglad om ni spred till era vänner och bekanta om ni känner någon av de som är fotade. Då blir jag glad! :D

Nästa helg, eller alltså nu till helgen, åker jag förhoppningsvis med familjen Helmerud till Skogsslottens lokala ponnyhoppning :) Alltid roligt att fota små söta ponnypluttar, speciellt på en så fin bana med snygga hinder! Måtte det bli bra väder!

Förövrigt måste jag säga att jag älskar mitt PSe! Bästa programmet, underlättar galet mycket. T.ex. så tog det kanske en kvart att vattenstämpla alla drygt 300 bilder, och undertiden kunde jag dessutom göra annat! Kärlek ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: