20 april 2012


Freeeeedag och heeeeeelg :)))))) Obeskrivligt skönt!

Vaknade till ett inte allrför mysigt snöregn, men bästa mamma var snäll och skjutsade i alla fall :) I skolan vankades en okej franskalektion, följt av en "inte-göra-något-vettigt-som-man-borde-samhällslektion" och därefter det lite halvfruktade matteprovet. Gick åt helvete, haha! Verkligen mitt helt klart sämsta prov jag någonsin gjort.. Kan ju trösta mig med att det var första provet i kursen och jag då kan visa att jag förhoppningsvis utvecklas till i jul ;) Dessutom tyckte de flesta andra att det var skitsvårt också, blir spännande att se vad lärarn säger :P

I alla fall så kändes det mycket bättre när jag, på väg till keramiken, tog ett stopp på Chicken Kebab och mötte mamma och Hugo :) Minst en vecka sen jag var så mätt efter en lunch! ;) Keramiken var kul! Gillar faktiskt att bara glömma allt och sitta och vara sjukt koncentrerad på nåt heeeeelt annat, det är skönt ibland :) 

När vi slutade vid fyra mötte jag Emma och Amanda på bussen, och fick sälle upp till stallet :) Borstade och myste med pluttis, och så blev det ett litet fotbad eftersom hagarna är lervälling för tillfället! Inte ok! Fin blev hon i alla fall, men hon var inte så där gosigt avslappnad som igår. Kan bero på att det stod matpåsar överallt och att det matades med morötter ur en prasslig påse. Hoppas det är lite "lugnare" imorrn så hon kan koppla av :)

När hon gått upp på lektion mockade jag fint åt henne innan det bar hemåt. Nu ska jag fixa med lite bilder som kommer upp imorrn, och sen blir det Let's dance och världscupen :D

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: