Tävling imorrn! :D


Hej på er!

Ligger i sängen och ska alldeles snart sova, för imorrn vankas det tävling och om jag ska ha en chans att orka rida med min dumma förkylning så måste jag åtminstone vara lite utvilad ;)

Jag och min fina flicka drar alltså till Åby för att pröva oss på 1m/1m, spännande! Vi har aldrig gått in direkt på 1m tididare, och heller aldrig i en A:0 A:0 men det ska nog gå bra. Vi måste ju faktiskt våga utmana oss lite för att utvecklas, och jag vet ju att det liksom inte är hinderhöjden som är problemet. Är bara lite töntig ;)

Men är i alla fall SUPERTAGG och vi SKA göra det bästa av dagen, och så får vi helt enkelt se vart det leder :D
Vi har i alla fall, trots att båda är lite halvsjuklingar, sett till att förbereda oss på världens bästa sätt, nämligen genom hoppträning igår som gick riktigt bra till slut och idag en Übermysig barbacka-tur på drygt en timma med Emma och Pari i solnedgången :') Min häst var bäst ♥ hihi!

Nu ska jag sova. Wish us luck :D

Kram H

Från NFK förra helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: