KICK-OFF 2011 :D


I lördags kväll hade Cissi och Mogge, mest Cissi tror jag ;), ordnat en superrolig Kick-off för alla sektioner i Hageby Ridklubb. Och eftersom jag för tillfället sitter i både Ungdoms- och tävlingssektionen så var jag såklart där :D

Vi var indelade i 4 lag, och mitt lag var väl inte det bästa med tanke på att 3 av 5 grenar var för "riktiga hästmänniskor" och vi bara hade två som red så... I de andra lagen fanns typ minst 4 ryttare :P
Men det var i alla fall jättekyyyyl! :D och vi kom inte sist på precis alla grejer ;)

Det hela började med en femkamp mellan lagen, och då ingick en "hinderbana" till häst, och Hamlet fick vara min räserhäst ;) haha, na men han va dutti! Sen var det stövelkastning, upp-och avsittning på Kurta, hästskokastning och ihopsättning av träns.
Vi avslutade kvällen efter mycket skratt och spänning med "knytkalas" och mina Pizzabullar tog slut direkt, hihi! :D ASAGOTT var det och det fanns endel att välja mellan om man säger så :)

5/5 toasters till Cissi och Mogge :D Måste absolut göras om tycker jag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: