Titta vad som fanns i min brevlåda! :)


Jag har kommit på en urbra idé om jag får säga det själv ;) Varje år ska jag göra en fotobok med massa fina bilder från hela året på mig och mitt hästliv! Tänk vad roligt att sitta och titta igenom och minnas tillbaka sen när man blir äldre :)

Då jag fått specialerbjudanden som gick ut i september kommer det bli lite i otakt, men man får helt enkelt stå ut med att det blir september > september istället för från januari > januari.

Riktigt nöjd är jag med 2011, som såklart handlar om mig och Pepsi och allt som vi hittat på som fastnat på bild!

Och idag kom boken, en vecka för tidigt, gissa om jag blev glad tjej!! :D









Kommentarer
Postat av: Karin Hassler

Så fin den blev!

2011-10-08 @ 14:55:25
Postat av: amanda

Ser att jag är mästerfotograf till många av bilderna, Härligt! :D:D

2011-10-08 @ 21:08:45
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: