Myyjstur i kladdig skog


Eftermiddagen spenderades först på en konst- och fotoutställning och då blev det tårta och att sluta 2 timmar tidigare :)) Det var nämligen sista gången med den läraren som vi haft i kursen Fotografisk bild A. 
I stallet blev det fix och bära lite newbody-kartonger innan en myyysig skogstur väntade. Min bästhäst och jag tillsammans med Fatima och Chessan tog en precis lagom lång tur i en blöt skog och hade det supermys :) Blev både lite trav och galopp och min häst var lite lagom piggis, fast jag tror hon var lite trött i kroppen för hon har ju gått relativt mycket nu senaste dagarna. Imorrn ska vi hoppaaaaa :D
Myste i stallet en stund innan jag blev upphämtad och vi åkte och köpte pizza, mumma!

Nu har jag kollat in idol (Moa är bääääst) och uppdaterat hemsidan lite grann.

Nu ska jag pyssla lite innan sängen väntar. Imorrn förmiddag är det US-möte och sen lite hoppning då! Hoppas banan inte är alltför kladdig så vi kan vara ute. Förhoppningsvis hittar jag någon snäll person som känner för att fota lite, för jag har faktiskt typ inga bilder på när jag och Pepsi hoppar förutom på tävling :( 

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: