Helkväll i stallet


Hej på er!

Sorry att det inte blev så mycket till update igår, men jag hade typ en hel del annat för mig :) 
När sista lektionen i skolan var slut så väntade stallet och där uppe var allt till en början mest kaos, inte okej! Men det blev bättre och efter en mysig borststund med finaste så kändes det bra igen ;) 
När hon gick upp på lektion så var det Domas tur som först fick en borstning och benspolning innan det väntades lite jogg på banan i mörkret. Hon skötte sig bra och var mucho pigg :) Och när hon är pigg då är det mycket häst och rida kan jag tala om, i galoppen: Hej och Hå säger jag bara, haha! Men när hon fått ur sig lite energi blev hon avslappnad och ganska så fin :)
Eftersom banan var rätt kladdig blev det borstning och benspolning igen innan jag mockade åt alla mina pållar och fixade lite i stallet. Gjorde rent lite benkydd och fixade lite i mitt proppfulla skåp innan det var dags att låsa och larma. Karin, en som rider i sista gruppen, var supersnäll så jag fick åka med dem hem! Tack :))

Självklart väntade korv och pomme tillsammans med Idol på mig hemma! ;)

Kram H 

Dooooomisen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: