Wiiiiiihoooo!! :)))


Förrgår kväll var minst sagt omtumlande. Först en ganska så stor besvikelse, som jag efter ett tag lyckades komma över någolunda för att sedan få veta att det inte blir som planerat, utan precis som jag ville från början!!
Jag är så jävla glad för det här ska ni veta, men det var inte på det här sättet jag hade tänkt att det skulle bli. Känns himla orättvist och får dåligt samvete. Men samtidigt är det skönt att det inte är jag som gjort något fel i alla fall och jag har inget att ångra. 

Nu fattar ni väl nada kanske, men det är i alla fall bestämt att den 16 oktober drar jag och Emma med våra bästa bushästar till Heda för att representera Hageby Ridskola i Agria Ridskolemästerskap 2011. ÅÅHH vad jag är glad, har velat det ända sen jag såg lapparna och resultaten och sånt från förra året. 

Vi är GRYMT taggade, och jag är väldigt nervös måste jag erkänna ;) Men det vet jag ju egentligen att jag inte behöver, för min häst är bäst ;) ♥

Dock kan jag ju inte ta hjälp av henne i hästkunskapsdelen, så det blir hårdplugg ska ni veta och om det är nånstans jag ska faila så är det inte där i alla fall! Fatta sååå himla surt om det skulle gå riktigt bra i ridmomenten, och sen inte ha pluggat tillräckligt till teorin. Nepp, så ska vi inte ha det!

TAGGATAGGATAGGATAGGATAGGA ! ! ! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: