Who's back?


Hej på er!
Jag vet att uppdateringen har varit på botten-nivå nu de senaste dagarna, men med tanke på att vi alldeles nyss hade fetstort slutprov i mitt absolut värsta ämne (nämligen historia) tycker jag att det är förlåtligt (a) ;) MEN NU HAR JAG SKRIVIT MITT ANTAGLIGEN LIVS SISTA HISTORIAPROV!!! UNDERBART :D :D :D

Vi har dock en engelskainlämning till imorgon som jag inte har börjat på (tack vare provet!) och ikväll är det US-möte också så mycket mer uppdatering än såhär blir det nog inte idag! Men imorrn, då ni! Då är det slut på idiotpluggande (eller okej försök till idiotpluggande) plus att vi har två håltimmar som ska fyllas :D 

Förövrigt har jag världens snällaste kompis (Gabriella!) som raggar massa röster i höstfototävlingen på facebook :)) Taaack! Jag och Pepsi ligger delad 1:a just nu, såom ni inte har röstat är det hög tid att göra det nu! Tävlingen avslutas imorgon. Spännande!!!

Annars rullar det väl på, Pepsi är hel igen :D :D så hon gick lektion igår som vanligt. I söndags var det tävlingssektionsmöte och då diskuterade vi och bestämde en massa roliga saker :) 

Nehepp, det  blir för mycket att ta allt nu. Men det kommer som sagt fler inlägg imorgon så ni får väl hålla utkik helt enkelt :)

Kram H

Här är en av bilderna som Lina kommenterade om i mitt senaste inlägg.
Hoppas det är okej att jag lägger upp den, tycker den är så himla sööt :D




Kommentarer
Postat av: Tess Klintestam

Vad är det för vinst i DUS/ÖRF tävlingen? :) Har såklart röstat ;)

2011-11-29 @ 17:55:03
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Ella♥

Hej Hillevi! (tacksam för svar ;D) Jag undrar ifall du skulle vilja göra en jul-blogg-design till min blogg? :) Det skulle vara super duper snällt om du ville! PS. Om du inte vet så har jag blivit fadder på Viktor också ;)



//ella

2011-11-29 @ 19:31:31
URL: http://ellisenbellis.blogg.se/
Postat av: Karin Hassler

Fin bild! Kul med kattens tunga!

2011-11-30 @ 15:59:04
Postat av: Lina

det är ok hillvi

2011-12-01 @ 07:57:10
Postat av: Ella

SV: Tack så himmla mycket!! Nu blev jag jätte glad. Jag kommer till stallet idag och jag hoppas att du också är där då så kan vi prata om hur designen ska se ut men du kan bestämma men bara en fråga :) Ska jag skicka mina bilder som jag vill ha till headern till din mejl? Jag tänkte, ska du göra kodmallen också eller ska jag göra den? Du bestämmer ;D //Ella

2011-12-01 @ 14:39:41
URL: http://ellisenbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: