Skoltrött tjej. som vanligt med andra ord


Sitter för tillfället och försöker genomlida veckans sämsta skoldag! Tisdagar är pain verkligen, och just nu har vi historia =  tjej som typ spyr av uttråkighet. Tack och lov att den här dumma kursen är slut till jul!!

Snart är det dags att byta till Geografi och då ska vi ut och kolla på några fossil eller nåt vid himmelstalund, ännu mera blääää! Men efter det sen så blir det ut till Poppe :) Longering står på schemat idag, det blir kul! :) 

Tyvärr får nog mina två pärlor på Hageby klara sig utan mig idag (ååh mitt samvete blir typ sämst!), men jag MÅSTE verkligen plugga för jag skjuter bara upp det helahela tiden! Blir så arg på mig själv, men idag ska jag plugga gärnet och sen på torsdag går vi bara i skolan melan 8.10 och 9.30 :)))))) Då blir det nog att göra klart massa skolarbeten och sen stallet hela långa eftermiddagen :D
Nae, nu ska jag ta och tycka ännu mer synd om mig själv och trösta mig med en chokladboll :) hihi!

Kram H 

fijna häst! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: