Lite planer


Haha, jag vet att jag tjatar men jag längtar till våren. Jag och Pepsi kommer vara sjukt taggade på tävlingsbanorna ska ni veta :)) Har därför, och för att det snart är dags för privatryttarmöte på klubben, funderat på lite hur vi ska lägga upp det och vilka mål vi ska ha. Har inte riktigt fått någon klarhet i det hela, men funderar helt klart på att vara med i i alla fall ett av div. III lagen. Hoppning eller dressyr vet jag inte, men jag tror dressyr. Hoppningen vill vi kanske kunna satsa på lite ensklit för att så småningom ta oss upp åtminstone 5 cm till sommaren, kanske 10 :)
Kan bli så attt div IIan i höst passar bättre i hoppningen. Återstår att se, och beror lite på vilka datum div. III omgångarna ligger och vilka andra intressen det finns! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: