Höstlovsskoj med Pållestollarna :)


Jag har ju nämnt att vi hade spökövernattning i stallet, och den ägde rum i förrgår :) Allt gick mucho bien och jag tyckte att vi lyckats med att planera en precis lagom läskig kväll! Roligt hade vi verkligen och vi hade pyntat gulligt :P
Tack alla som kom och tack till alla som ställde upp runt om, bäst! :D

Då jag har en tendens att vilja göra allt typ hela tiden var jag självklart även ansvarig, tillsammans med Felicia och Sara, för gårdagens rykttävling. Jätteroligt var det och de 25 barnen var såå duktiga :) Tror att aktiviteten uppskattades mycket :D Grymt söta är de och de blir allt himla stolta om de får pris, hihi!

Kunde inte hålla kameran borta, så jag bjuder på en bild från varje aktivitet :)

Här leks "Käka hundblaja" för fullt!



Och här ryktas det :)




Kommentarer
Postat av: Michaela

Varför har hon luvan för då? jag känner mig ganska korkad nu faktiskt :P

2011-11-02 @ 12:35:24
URL: http://michaelamariaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: