5 november 2011


Hej på er, och hoppas inte eran dag har varit lika kaosig som min!
Jag har gjort en massa, och ändå inte hunnit med allt jag ska och vill. Kanske är för att jag är lat ?!
I alla fall har jag varit duktig och packat cirkus 30 påsar hösilage, så nu kan ni skriva upp att jag inte tänker packa en enda påse till denhär veckan! Skönt att det är gjort åtminstone. Har även hunnit med (förutom det vanliga) en braig miniföreläsning av Cissi inför BUS-CUP, renovera hagarna och rida Doma. 
Förresten! Nån dag, förhoppningsvis kanske imorgon ska jag klippa min lilla häst :) Så kanske hon slipper drunka i sitt eget svett i framtiden! Haha, min sötis ♥ 
Imorgon vankas det Halloweenhoppning på förmiddagen, och då blir det att agera speaker. På eftermiddagen sen så ska jag och Amanda ta med oss våra hästar och avsluta (!?!!) lovet med en riktig mystur, vilket är sjukligt välbehövligt kan jag lova! :) Längtar typ massor (a)

Om jag ska orka med mig själv och att vara trevlig imorgon är det nog bäst att jag går och lägger mig nu! Måste bara skriva en att-göra-lista inför imorrn bitti och proppa i mig lite chips först :) 

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: