21 november 2011


Hej!

Idag har jag varit sjukligt trött typ. Höll seriöst på att somna flera gånger på spårvagnen, inte okej! Men det är ju som värsta sömnpillret att åka spårvagn, haha.
i alla fall har jag som vanligt varit i skolan och därefter stallet. Mockade och fixade lite med US-grejer innan jag hann borsta en stund på båda mina finisar. Dock börjar Pepsi bli rätt jobbig nu när hon har överskottsenergi i kroppen. Vill göra allt annat än att lyssna och går bara rakt ut och tittar efter om alla har något godis. Suck! Men tur att hon är söt och mysig i alla fall ;) Förövrigt så sprang jag med henne för Cissi och nu ska hon börja sättas igång igen :D Så skönt!
Fick skjuts hem senare och har ätit lite innan jag råkade hamna här. Ovanligt! Nu ska jag slänga upp lite bilder på Maria och Doma innan jag hoppar in i duschen. Micket nice efter en frusen dag!

Imorgon går vi i skolan till lunch för sen ska det fixas inför öppet hus som är på kvällen. Alla var tvugna att göra nåt, så jag offrade mig att hjälpa till att löpa läsk direkt efter lunch för att sedan få sluta :) Fett nice när man dessutom slipper veckans två sämsta lektioner! :D
På eftermiddagen blir det galopprogram med Poppe och därefter US-möte.

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: