20 november 2011


Idag har jag varit vaken länge, så räkna inte med att det jag skriver nu blir alltför vettigt för nu är jag trööööött :) 
Började dagen 06.30 (!!) med att stiga upp (pigg som en lärka) och följa med Karin och morgonfodra och ha utsläpp på Resebro. Strax efter nio var vi klara så då åkte jag upp till stallet i Hageby och där var det cirkusträning. Tror faktiskt att årets luciacirkus kan bli bra, om alla ger sig tusan på det! :) Och om propparna inte går 24/7!
Senare var det lunchdags och därefter en supermysig skrittur i duggregnet på en glad häst tillsammans med Maria och Kasper :D Förövrigt ska Cissi kolla henne imorgon, så vi får se vad "domen" inför de närmsta dagarna blir! Håll tummarna :))
När vi kom tillbaka väntade fix och påspackning innan jag gick en sväng i regnigt mörker med Viktor. Han tyckte nog jag var knäpp, men han var söt och gick på ganska så bra idag :) Sen kollade  jag lite (och blev ganska så väldigt avuundssjuk!) på Linda Melin-träningen. Åh, nån gång ska jag och Pepsi också rida för henne! Det ska jag banne mig se till ;)
Åkte hem vid fem och packade ihop lite grejer innan vi flyttade till mamma. Efter middagen åkte jag tillbaka upp till stallet för att filma och fota lite på Maria och Doma när de tränade. Doma var riktigt suuperfin!!
Kvällsmockade och borstade lite på en riktig liten lergris innan mamma var snäll och hämtade hem mig igen :) Vad skulle jag öra utan mina dunderbästa föräldrar?? ♥

Imorgon är det skola som vanligt igen, stort BLÄÄ på det. Men snart har halva gymnasietiden gått i alla fall, alltid nåt!

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: