19 november 2011


Hejsan :)

Idag har varit en väldigt bra dag måste jag säga! Började med en rejäl sovmorgon till ungefär halv elva, välbehövligt! Fixade lite bland mina teoripapper och gjorde iordning en pärm åt dem innan det var lunchdags och därefter stall. 
Mockade innan det var dags för en mystur med två tokiga hästar ;) Jag och Pepsi skrittade nämligen ut med Emma och Pari, och haha det började lite oroväckande med att Pepsi gjorde en liten minibock precis när vi lämnat stallplan. haha, Knasboll! Som tur var fortsatte de bara med några små glädjeskutt resten av rundan. Så söta ♥
Hemma igen blev det massage innan utsläpp. Sen fixade jag lite, och fotade Maria och Doma innan det var fodring och insläpp igen, och Pepsi gick (av vad jag kunde bedömma på den korta biten in från hagen) rent :D :D Hoppas att det är påväg åt rätt håll nu! 
När allt var klart plockade jag iordning i mitt skåp, blev super faktiskt :) innan det var privatryttarmötesdax. För min och Pepsis del blir det troligtvis att rida både hopp och dressyr div III i vår :D Eller ja, typ lite av varje beroende på hur lagen utformas. Kulkul! Dessutom blev jag lagledare för dressyren, hihi! Spännande, och det blir nog bra :))
Efter mötet blev det, som jag skrev igår, bio med Pappa och Hugo, och vi fick se slutet på TinTin ;) Mucho bra film det där måste jag säga, och jag älskar att gå på bio! Nästnästa måndag blir det troligen Breaking Dawn med mina finaste vänner :))
Nu ska jag chilla lite innan jag måste försöka krypa till sängs, imorgon är det morgonfodring och utsläpp 07.00 ute på Resebro, wiihu! Haha, nejdå jag har ju faktiskt sovit ordentligt idag så jag kanske inte är så zombiig ;)

Kram H 

Ett oredigerat smakprov på Maria och Doma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: