I know I can, if I get the chance


hej :)

dagen började med NP i matte A, så nu är den kursen överstökad! känns riktigt bra, speciellt med tanke på att provet kändes eeeeaasy :D håller tummarna för att känslan stämmer! ;) sen hade vi i alla fall naturkunskap innan lunch och efter det svenska. så var den skoldagen avklarad, rätt soft var den måste jag erkänna!

sen tog jag och amanda spårisen upp till stallet (surprise,surprise va? ;). där mockade jag åt mina två finaste och så hann jag borsta en liten stund på lilla P :D hon var på mycket bra humör och det gillas mucho! sen frågade Karin om jag kunde rida lite på Lucie för att hon inte hann, och dessutom så kunde hon hjälpa mig lite så jag vet hur jag ska jobba med henne! först gick det åt skogen och hon vägrade bry sig minsta lilla om mig, men efter en stunds tjafs så accepterade hon mig och mitt sätt och då blev hon faktiskt jättetrevlig! stundtals tyckte jag att hon blev kalasfin (för att vara hon i alla fall ;). sen tappade hon lite fokus när lektionerna kom och red på andra delen av banan, men som sagt när hon väl koncentrerade sig kändes det super, och det är kuligt! :D hon får stå ut med mig på lördag också och då kanske vi kan vara på samma sida från början ;) kanske kan få någon att knäppa en bild eller två så ni kan få se henne ;) nästa ska hon i alla fall få sig lite hoppning också och det blir spännande måste jag säga!

mockade åt de små djuren igen efter att jag ridit och pussade lite på min vackraste innan hon skulle ut och gå lektion och jag åka hem. imorrn ska hon få sig en ordentlig pysselstund med massage och betning också har jag lovat! :D myyys!

på torsdag ska jag och pepsi dressyrträna, lääängtar :D och då ska A troligtvis fota så då får ni nog också lite bilder :) på fredag sen så åker jag, Maria, Karin och Amanda till shaprman och travshopen för att shoppa loss :D kommer bli super och jag kommer att spendera en hel del har jag tänkt! hihi ;)

nu sitter jag och väntar på att Amanda ska vara så snäll att skicka bilderna från i söndags, men det går lite trögt. åå, jag är jättesugen på att se dem,  men finns inte så mycket mer jag kan göra tyvärr, har redan tjatat massa! hoppas dom kommer ikväll i alla fall :)

kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: