what about now?


hej :)

dagen har varit helt okej, rätt chill men något seg!

jag och Emma har i alla fall haft ansvarsdag från 8-17 så det blev ingen sovmorgon idag heller! på förmiddagen hann jag skriva om alla fodertavlor vilket var välbehövligt då vissa knappt var läsbara längre! och så satte jag upp mina och pepsis två senaste plaketter, från NFK igår och DM! fiint blev det ;)
sen så gjorde vi ju även det vanliga såsom mockning av stallet osådär! efter lunchen promenerade vi upp med de små söta djuren till fältet som fick äta och chilla lite i solen :) pepsi var faktiskt inte så sugen utan ville mest gå omking och titta och gräva lite i den fuktiga jorden kring sjön med mulen ;) söthäst ♥
på hemvägen stannade jag och Amanda till i slalombacken för en liten mini-photo-shoot så jag hoppas på lite fina bilder! självklart får ni isåfall se dem så fort Amanda orkat skicka!

hästarna fick i alla fall gå ut i hagen igen och bara vara hästar och sen gick vi upp ett gäng till breddik igen för att försöka bygga ett nytt terränghinder till KM i fälttävlan nästa helg :) dock blev det inte riktigt så bra som vi, eller i alla fall jag, hade tänkt oss/mig. men helt okej ändå och det kanske kommer att bättras på lite, ev. på arbetsdagen på lördag. duktiga tyckte jag i alla fall att vi var för dom där dumma stockarna var inte att leka med! dessutom i typ hettande sol, men vad gör man inte ;) jag kan ju inte säga att jag var den mest aktiva kanske men lite nytta gjorde jag kanske i alla fall :)

självklart tog det mycket längre tid än vi trott, men när vi väl var tillbaka så var det bara att fixa allt inför stängning och släppa in hästarna :) pepsi fick en liten kort linementmassage- och mysstund också bara för att hon är så bra! innan vi åkte hemåt så kikade vi lite på de små kissemissarna också, sjukt söta alltså!

imorrn är det såklart skola som vanligt och tyvärr resten av veckan också, hatar't! jag vill vara ledig varje dag :) men inte långt kvar nu till sommarn och det känns niiiice :D dock så är det inte nice att mina pepsidagar tar slut då, eller vad man ska säga! känns som om tävlingarna precis drog igång! men vi taggar i alla fall KM nurå och sen NORF nästa helg, känns superkul med båda två och speciellt nu när vi börjar hitta rätt i 1 m! :D :D :D

förresten, nya headern kommer så småningom, när jag flyttat till pappa där alla bilder ligger. förhoppningsvis i slutet av veckan :) sen så har jag funderat på att köra på lite kortare mer specifika inlägg om allt möjligt, istället för: idag har jag blablabla.... lite såna inlägg också såklart men inte såhäääär långa och ointressanta. vad tror ni om det? tål helt klart att funderas på i alla fall :) skriv gärna vad ni tycker eller vill läsa om så blir jag glad :D inga förslag är dåliga och du kan ju till och med vara anonym om du skulle vilja :)

nu måste jag verkligen duscha och sen krypa till sängs! ska fortsätta tjata lite på M och A så att de skickar lite bilder också :)

kram H

här får ni en bild på lite sommarchill :)




Kommentarer
Postat av: Erica

Hej!



Tyvärr lyckades jag inte fånga några bilder på er! Kram Erica

2011-05-23 @ 20:40:39
URL: http://fruuktsoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: