I was born this way


halloj :)

dagen har rullat på! började med en historialektion som inte var alltför rolig, men skönt att bli av med den i alla fall ;) sen gick jag och A till fiiinbageriet och köpte lite fika innan vi tog spårisen till Norr Tull. Därifrån gick vi kungsgatan upp, hoppade in på hemköp och köpte lite festis, och sen upp till visualiseringscenter C. Där skulle vi alltså ha naturlektion typ och kolla på en 3D film, Natural selection. den var häftig tyckte jag! älskar bio, speciellt i sådana salonger som där och på cosmonova, grym känsla liksom! :D

sen tog vi spårisen tillbaka till skolan och käkade lite innan vi hade dagens sista lektion som bestod av matte. fick tillbaka senaste provet vilket resulterade i typ VG+/MVG- vilket jag tycker är helt okej med tanke på alla jäkla småmissar jag lyckades åstadkomma! dock inte så kul att hela mitt betyg antagligen hänger på NP, menmen så är det ju typ alltid!

när vi slutat promenerade jag och A till Sisus kontor för att hämta lite material. för er som inte vet så ska jag, A och J sommarjobba lite smått åt sisu idrottsutbildarna och göra små uppdrag med typ föreläsningar om grupp känsla, fair play etc. så nu på lördag ska vi göra vårt första, och ridlekisbarnen ska få vara försökskaniner, haha :)

åkte upp till stallet sen och mockade, betade med finaste och sen fick hon en liten mysborststund :) idag var hon på superhumör :D smågnäggade t.om. lite när jag kom med ryktlådan, sötnöt! ♥ :D var dock tvungen att åka hem rätt tidigt då vi skulle flytta idag. så hem och packa och sen cykla bort hit till mamma.

nu har vi ätit och sen ska jag duscha och kanske ta en övningskörningstur om jag orkar :)

just det, kan ju även säga att jag inbokat att ha lilla loppan, med andra ord Lucie för er som är lite trögtänkta ;) en dag om typ två veckor. hon behöver verkligen utbildas, så nu ska vi få hjälpa till lite, superkul! antingen så tar jag henne innan lektionerna och rider lite dressyr, eller så kanske jag hoppar henne i en grupp. det får vi se! det är ju lättare att rida ordentligt om jag är själv, men att hoppa henne vore också skoj ju.  

så nu har ni i stort sett fått veta hela min dag i detalj, haha. ne, men någon dag ska jag ta och göra min blogg lite bättre. fast det får bli nån dag det.

just nu längtar jag bara galet mycket till helgen! har inte suttit på min finaste sen förra torsdagen och I can't stand it! men på fredag smäller det, då äre hoppträning :D sen så ska vi ut i skogen på lördag och så är ju DM på söndag! taggade till max är vi såklart! :)

kram H






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: