I'm getting to know you deeper, step by step


hej :)

dagen har varit helt okej, långt ifrån perfekt men rätt bra för att vara måndag ;)

började med en minisovmorgon och sen var det matte. på idrotten sen sprang vi runt strömmen, och ni kan ju tänka er att 5 km med min dåliga kondis inte var någon dans på rosor direkt! men helt okej gick det måste jag säga, även om det var galet varmt i solen, fast jag klagar inte! :) börjar faktiskt fundera seriöst på om jag ska börja löpträna lite smått, men det jobbigaste är att ta tag it och börja! men, kanske! den som lever den får helt enkelt se ;)

efter lunchen så hade vi en samhällslektion och jag fick inte ett enda litet ord nedskrivet på min globaliseringsinlämning, och jag försökte inte ens. aja baja, men det är ju så äckligt tråkigt att min motivation ligger på -12345678! sen hade vi i alla fall en helt okej spanska lektion och vi fick bl.a. tillbaka proven vi skrev förra veckan, 95/100 för min del vilket räckte till ett MVG :) känns bra!

åkte spårisen upp till stallet för att hälsa på min saknade lilla häst (och ja, två dagar är ibland på tok för länge!). vi gosade lite och sen hann jag bara borsta av en snabbis innan hon skulle gå lektion, det var verkligen dagens minus eftersom jag verkligen hade hoppats på att få pyssla lite extra, men det får väl helt enkelt bli imorrn!

vid halv sju typ fick jag skjuts hem av Ebbas jättesnälla mamma! så sen dess har jag typ ätit och chillat bara. typ inga läxor denhär veckan, underbart!

förresten så måste jag bara berätta! jag har fått lite kontakt med en tjej som red mitt hjärta lite innan hon flyttade till oss! superkul verkligen :) hon stod tydligen på Roo gård ridskola, och här nedan får ni en bild som jag fick av Angelica, som tjejen heter! tacktack :D

kram H



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt kan du skriva lite om det hon säger

2011-05-10 @ 21:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: