everybody's changing but I don't know why


hej på er :)

tänkte bara säga att om ni inte redan märkt det så håller jag på och ändrar lite i designen! är rätt trött på den gamla även om jag gillar den, så nu bler det lite grööönt istället, som faktiskt är min favoritfärg :) dessutom blir det lite sommarkänsla tycker jag ;)
fast annars kommer jag inte ändra designen nämnvärt, förutom att det såklart blir en ny header :D den kommer kanske ikväll, eller någon dag denhär veckan i alla fall. Håll utkik! :)

kram H

en liten sommarbild på finaste eftersom det är så fint väder idag :) går t.om. i t-shirt utan att frysa (y)
i eftermiddag ska hon få en riktig finputsning och få gå ut och äta gräs har jag planerat :D myys ♥


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: