you're insane, absolutely too good to be true


halloj!

gårdagen spenderades självklart i stallet! :) pysslade en massa på förmiddagen innan det var dags för lunch. vid ett så red jag och pepsi upp till sjukhus, och A följde med som fotograf :) HELT GALET UNDERBART var det, klart bästa på suuperlänge. Pepsi var jättepigg och glad och underlaget som jag först var lite skeptisk till var som bomull! jäklar vad kul och mysigt det var! fina häst ♥ bildbomd med jättefina bilder finns nedan! ännu en gång, supertack Amanda! :D

vid tre sen så vare poppes tur. mamma och Hugo fick följa med som sällskap. red upp till sjukhus nu också och där joggade jag litegrann. han var inte alls lika mysig som Pepsi såklart, men det är ju inte så konstigt, hon är ju bäst ;D men poppe var iaf glad och fräsch så det var skoj! väl hemma i stallet la jag ett omslag och lindade innan vi cyklade hemåt.

en helt perfekt dag liksom!

kram

varning för supermånga fina bilder på min prinsessa! :D ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: