hey! don't take the freeride in your own life


hej :)

lördag idag. började med att ta mig en rätt lång sovmorgon för omväxlings skull och sen tog jag bussen upp till stallet. mockade och packade lite påsar innan det var dags för lunch. sen hjälpte jag till och fixade lite i stallet, lilla stallet fick bli mitt område typ. Giza och Loppan behöver verkligen skötare, fy sjutton så deras boxar ser ut! men lyckades få lite ordning till slut iaf.

vid tre så fodrade vi e.m. och sen kollade vi lite på dressyrgruppen medan vi tuggade på supergottigt lördags fika som duktiga M hade gjort :) hihi, Pepsi är så söt nu när vi börjat träna byten för nu vill hon göra det mest hela tiden, sötnöt! går typ och väntar på att man ska lägga om skänkeln ;) sen var det iaf dags för årsmöte vid fyra och det gick smidigt och snabbt! fikade lite innan vi tog in hästarna och sen for hemmåt.

nu har jag mest chillat vid datan och kollat på mello. kan bara säga "Oh my god" hur fan röstar Sverige?? guud, typ världens sämsta låtar till globen ju, ae fy. men, hade jag egentligen brytt mej sådär värst mycket hade jag ju röstat, vilket jag inte gjorde så ao. skitsamma helt enkelt!

på tal om ingenting så har jag ju egentligen redan planerat klart tävlingar och så men nu hittade jag en liten träningstävling i dressyr på VRF den 2 april där dom hade både LB:1 och LB:2. passar ju oss perfa med två LB:er så den ska jag absolut fundera på. inte helt tokigt heller att det är Anna Jakobsson som dömer, för hon gillar ju oss ;) men vet ni nåt lite muppigt? LB:2 är på lång bana och det har jag aldrig ridit på. lite kuligt sådär men jag kan ju inte ens bokstäverna, haha. men det verkar som ett lite lagom klurigt och roligt program så jag får väl ta mig ett snack med C och se vad hon tycker helt enkelt! lite tråkigt att det är så himla dyrt att starta dressyrer bara, men en dressyr kan vi ju iaf unna oss ;) skulle vara kul!

nu ska jag ta och kolla in Bridget Jones dagbok tänkte jag och sen sova så att jag orkar med min fullspäckade och väldigt roliga söndag som väntar :)

kram

imorrn blire tömkörning med denhär lilla busen :) kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: