you are one of my greatest desires


hej :)

tänkte börja med att säga att det inte är förbjudet att kommentera, om ni undrar alltså ;) haha, ne men jag är riktigt nyfiken på vilka som egentligen tittar in här så om ni vågar får ni gärna berätta! jag lovar jag har faktiskt slutat bitas så ni kan vara lugna ;)

dagen har iaf flutit på bra och gått fort. började med att för första gången på hela gymnasiet (tror jag iaf) åka själv till skolan, hihi. A var hos tandläkarn så det var rätt ensamt liksom! men jag överlevde som tur var :)

slutade ju vid tolv typ så då käkade jag lite mackor innan vi drog vidare. jag och A stannade vid Söder Tull för att gå in på biblioteket och se om dom hade Sandor/Ida på film. Vi har ju läst den boken i skolan så vi var lite nyfikna på filmen, men det enda exet dom hade var utlånat. attans!

väl uppe i stallet så fick lilla Viktor en hyfsat ordentlig borstning och det gillade han :) sen vare fodring, mockning och dags för nästa häst att bli finborstad! C tyckte iaf att ryggen var lite bättre och då blev jag glad tjej! :D ska fortsätta med linementning och stretchning varje dag nu ett tag och det tycker hon är riktigt skönt ;)  

hihi, vet ni något skoj? både idag och igår har jag ju haft Pepsi i gången när jag ryktat, masserat, linementat och stretchat och då är det flera som har kommit och sagt: "åh, vilken fin häst! Hon är inte lektionshäst va?" "händer det något speciellt eftersom du gör henne så fin?" "vilken fin häst, det är din privathäst va?" typ. Om det vore så väl! ;D hihi. tycker det är lite skoj, nästan som om dom kunde läsa mina önskningar eller nåt ;)  

iaf. efter allt mys så vare dags att leda E på lilla Loppan på nybörjarlektionen ;) hihi. galet stark och bångstyrig måste jag säga, men det går framåt. nu kan hon till och med stå stilla lugnt ibland ;) nerå, men det blir nog en bra häst av henne också med lite träning. så himla kul att vi får chansen att hjälpa till lite extra och lära oss tycker jag! :D 

sen vare hemfärd som gällde. har faktiskt varit riktigt duktig, dock med lite hjälp och övertalning från mamma, och skrivit ett personligt brev/sommarjobbsansökan som jag ska lämna på både Willys och Ica kvantum imorrn. guuud vad pinsamt, jag tror jag kommer dö. håll en tumme för att jag inte blir tomat och blyg! har även skickat in en ansökan till kommunens sommarjobb, man vet ju aldrig liksom :) det bästa skulle ju vara typ att va på ica/willys nåra veckor och jobba nåt/några ridläger. men den som lever den får se!

nu ska jag borsta tänderna och dejta kudden. imorrn väntar ju skolan (dock bara slappa lektioner och slutar 12 men ändå!) sommarjobbsansökan på Hageby då, ett riktigt ordentligt dressyrpass och sen troligtvis chicken kebab till middag. känns som att det kommer bli en grym dag måste jag säga! :D

kram

liten totto-häst :) ♥


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: