why doesn't holiday last forever?


hejsan :)

ingen update hanns med igår som ni kanske märkte, och så kan det vara ibland! var i alla fall i stallet hela dagen och där så vare det vanliga fixet typ. på kvällen sen skulle jag hjälpa A med hennes blogg, vilket inte gick alls bra. blogg.se var verkligen inte på vår sida om man säger så!! därav hanns ingen update med här.

idag vare i alla fall back to school som gällde, väärdelöst. om ungefär 2 år och 3 månader så är jag fri, vilket känns som en oändlighet! menmen, förhoppningsvis blir både 2:an och 3:an roligare för då ska jag iaf läsa lite roliga kurser :) när det äntligen var dags för klockan att slå 14.30 så tog jag och A spårisen direkt upp till stallet, precis som vanligt. mockade hos de små söta hästarna och borstade sen en liten stund på Pepsi, som förövrigt var helt konstig i pälsen idag, hon måste typ ha rullat sig eller nåt och sen att det torkat konstigt. aja, lite bättre blev det iaf efter att jag ryktat och idag var hon på riktigt gosigt humör, det uppskattas :D

vid fem sen så fick jag rida Poppe så vi skrittade en sväng i skogen med jag med J och Filuren :) mysigt vare, om än lite kallt! blav asasupermegaglad när vi  kom till sjukhus och det var nästan ingen snö alls kvar på vissa delar :D lätt att vi ska dit och jogga på lördag, jag och min lilla söthäst :) det ser jag fram emot riktigt mycket!! underbart att äntligen kunna rida ordentligt ute jöööö!

mindre underbart att troligtvis behöva dressyrträna på hacket på fredag, och ev. tävla med det på söndag (?) men vi får se hur det blir. förhoppningsvis har jag stärkt min sits och ridning rätt rejält sen för 1,5 år sen när jag red henne på det för första gången (vilket gick käpprätt åt helvete, gud vad jag skämdes!!) så det kanske funkar! vill ju i alla fall lära mig rida på det hur eller hur så då är det väl bara att träna :)

mockade i alla fall lite sen innan mamma kom och hämtade mig. hemma väntade soppa och supergoda semlor :) mums! nu ska jag ta och duscha och sen sova så att jag orkar upp imorrn igen, tur att vi har kort dag!

kram

här kommer min och Pepsis utlovade tävlingsoutfit :) Swarovskipannbandet funderar jag på att köpa (oäkta dårå ;) men har inte bestämt mig riktigt. återstår att se, men det fick hänga med iaf bara för att det är fint! ;) PS. schabraket och luvan är finare i verkligheten :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: