Me like! :)


hej :)

dagen har varit händelserik men jag har haft superkul nästan hela tiden! :) började med att åka ut till lilla poppehästen och rida ut en sväng. red golfrundan på ca 40 minuter och jogadde sen lite kort på banan. han var lite matt men mjuk och fin annars :)
åkte vidare direkt till tandläkarn en kortis och sen upp till stallet för att jobba :) det vanliga gjordes och lite till! fixade en del på höskullen bl.a. och det blev väldigt bra :) när allt var klart så skulle ju då filuren nybtränas och det gick väl typ bra? han ar duktig häst. sen tänkte jag att jag bara skulle jogga han några varv efter så att han fick "varva ner" lite men det var hna inte med på! tjafsade jättemycket med huvet och var allmänt jobbig och stel, seg dessutom! även om det blev lite bättre till slut så var det långt ifrån bra! nae usch, det passet kan vi ju bara ta och spola ner i toan om man säger så!
senare var det i alla fall dags för privatryttarmöte :) var inte så många där men lite fick vi bestämt åtminstone! bl.a. lagen till i höst och lite tränare. men jag vill inte rida några lag i höst och vet inte så mycket om bra tränare, så jag tillförde inte så mycket. men det är i alla fall kul att träffa alla (eller endel åtminstone ;).

imorrn händer en udda men rätt kul grej på förmiddagen (mer om det efteråt ;) och sen är det jobb på eftermiddagen igen, skoj! :) ska även stanna kvar på kvällen och smörja och fixa alla mina grejer inför sommarn tänkte jag, eftersom det inte blev så mycket tid över under dagen som jag trott ;)

kram H

såååååååmmarlov! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: