anywhere the wind blows


hej! :)

nu är det bara avslutning kvar och sen är det SOOOOOMMARLÅÅÅÅV!!! :D ni anar inte hur underbart alltså, och jag längtar sönder till ledighet! ;)

idag hade vi sovmorgon och så spelade vi lite brännboll mot a-klassen, självklart vann vi stort ;) sen gick vi från himpan till skolan och käkade helt okej grillburgare innan jag och Amanda tog oss till stallet. där fick båda mina hästar en finborstning innan jag fotade Emma och Amanda lite när de hopptränade. sedan mockade jag och hängde lite innan jag och Emma cyklade hemåt. jag dock på en luftad cykel, wooho! cykeln har stått ett par nätter för att min cykelnyckel varit borta, och jag borde ha lärt mig att inget lämnas i fred i Hageby! men tydligen inte -.-

väl hemma sen har jag inte gjort mycket, ätit, börjat göra en personlig kalender med foton i, fört över bilder från hoppträningen, kollat lite på en film och ätit kladdkaka med jordgubbar och grädde! :D

imorrn är det som sagt skolavslutning och jag är inte ett dugg taggad på att sitta i kyrkan 2 timmar och bara vara avundsjuk på alla överlyckliga studenter! tänker inte ens klä upp mig faktiskt, känns totalt ovärt och dessutom kommer det säkert vara pisskallt. så det plus mina vita ben blir ingen bra kombo! därför kör vi på favoritjeansen och nya tjocktröjan, ingen bryr sig ändå så: daaaaaaa ;)

efter avslutningen blir det eventuellt halvars och sen stallet för att pyssla om mina hästar lite, annars inget speciellt.

kram H

här är två smakprov från dagens fotografering :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: