always by your side ♥


hej :)

gårdagen blev även den en mycket lång, men rolig dag!

började med att ta lite sovmorgon för att sedan åka upp till stallet och mocka åt mina fina hästar :) gick med J en stund när hon skrittade Lucie i skogen och sen åt vi lunch. efter lunch fick min finaste en lång borststund innan det var dags för joggingtur på sjukhus! :D
emma var supersnäll och följde med och fotade, och bilderna kommer i ett separat inlägg imorrn :) Pepsi var precis lika underbar som hon brukar vara uppe på fältet, galet bäst ♥ en superbjudning som jag skulle kunna dö för att få på banan och man både känner och ser hur hela hon bara flyger fram ;) hon låg verkligen på som bara den och tyckte det var apkuuuul, vilket jag också verkligen gjorde :D en gång drog hon iväg och bockade lite hemåt, och eftersom jag red på hacket trodde jag för en liten sekund: shiiiiet hon kommer springa hem! men som tur var fanns en dunge som jag kunde styra mot istället och då lugnade hon sig ;) åå gud, vad underbart det var! :'D mycket bättre än ridhuset sa hon :P

väl hemma sen så fixade vi stallet och sen kom Karin och hämtade mig och så åkte vi ut och hämtade lille Poppe. Han och Karin skulle nämligen vara med och hoppträna på hageby för Maria Goertz, och jag agerade lite hästskötare :) vääldans duktiga var dom och det var roligt att se! var hemma sen vid tio nån gång, och då väntade sängen ganska direkt efter att jag och pappa kollat in inspelat House :)

det var igår det!

kram H

lite bilder på Karin och dressyrPoppe som hoppar :)


 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: