words can't express what you mean to me ♥


hejsan :)

idag har då skolan börjat igen -.- blää, men vi hade iallafall sovmorgon till 10.20 vilket innebar två timmars längre sömn! superbest :) dagen flöt ändå på helt okej, började med en kort matte som bestod av rix fm i öronen och lätta koordinatuppgifter :) efter det så vare första lektionen i Naturkunskap B, med ny lärare och allt. hon verkade helt okej och så skulle vi jobba mycket med människoskroppen, tummen upp! det blir nog en kul och bra kurs tror jag :D efter lunchen så hade vi en lång svenska med Cai i hans fort ;) lektionen var helt ok! hans svenskalektioner är faktiskt bra och man lär dig en del nyttigt, men vat i sjutton vad han gör med historian alltså. ÄCKLIGT tråkigt! menmen, det har vi bara en gång i veckan nu iallafall (y)

slutade halv tre gjorde vi och då blev det spåris till stallet och där vare en barbacka-tur som stod på schemat. MYS! :) Som vanligt så hade vi bra sällskap, Johanna och Filuren då och så följde Ebba och Poppe med på ett hörn också ;) alla hästarna fick turas om att gå först och jag tror alla gilla't ;) på hemvägen korsa vi breddik och då fick filur för sig nåt konstigt och vips så satt johanna mitt i den ashöga snön :) hihi, såg lite kul ut måste jag erkänna, förlåt :) filur sprang iväg en liten bit men inte långt, och pepsi tagga lite grann. sen sa hon att det var tråkigt att stå still medan J hoppa upp men hon höll sig och sen fick hon gå först hela vägen hem. det är spännande tycker hon nog allt ;) bara hon börjar så äre liksom inga problem, men om hon får gå i nåns rumpa ett tag så blire svårt att sluta sen ;) söthäst! världens bästa skogsmulle har jag allt! ♥

när vi fixat färdigt i stallet efter en en-timmes-tur i skogen så hämtade världens snällaste pappa oss :) och nu har jag ätit en massa marängsviss så nu kommer jag att sova gott med en proppfull mage ;)

kram


dagens hiss: nya hööks-katalogen :)
dagens diss: kramsnö+isgata = sugigt underlag att rida på


två bilder som A tog i höstas, jag saknar verkligen när man kan rida lite mer ordentligt i skogen! i början var snön mysig, men nu när det har blivit varmare är den bara skit. usch! sommar året runt ska det va :D



 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag bjuder på min avramling xD

2011-01-12 @ 18:30:15
URL: http://linneajohannas.blogg.se/
Postat av: Hillevi

haha bra du, nån måste ju göra det liksom :) hoppas du bjuder på fika också ;)

2011-01-12 @ 21:07:13
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/
Postat av: Amanda

fiiiiiiiiiina bilder! Haha ;)

2011-01-13 @ 21:50:16
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: Hillevi :)

japp ,dom är snugga ;) man kan ju dock ta och ignorera min sits på den första haha ;D

2011-01-14 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: