paint me a perfect picture and make sure you cross the line


hejhej :)

nu känner jag att jag är uppe lite för sent för att orka gå upp kl. 7.15 imorrn, menmen ås kan det va ;)

gårdagen var iallafall helt ok! gjorde ett "slutprov" i textil och det blev hyfsat ändå så jag får hålla en tumme för minst VG! sen så var historian skit som vanligt -.-
den två timmars långa håltimman spenderades med en massa effektivt plugg så nu är jag av med det mesta (y) labben sen var väldigt slapp så den långa fredagen kändes inte så lång trots allt ;)

när vi slutat så blev det stan en stund med mamma. lite mojs hitta vi men själva "huvudsaken" var liksom att vi åt chickenkebab :D lööv it! jag kan säga det tuuusen gånger, det är verkligen äckligt gott!! :D
hann upp till stallet en timma efter det också så det blev att mocka och borsta en kortis på båda mina fina :)

idag har jag såklart spenderat nästan all tid i stallet, men jag började med att ge mig själv en skön sovmorgon :) hann trixa vidare lite med bloggdesignen innan jag fick skjuts upp till stallet vid elva. fixade, precis som vanligt, med hästarna och så hann vi planera prova-på-att-vara-fadder-dagen som vi ska ha imorrn. sjukt många ungar blir det, men jag tror att det kan bli riktigt bra iallafall :D
vid fem så gick jag hem (duktigt va?) alldeles ensam, men det var rätt skönt då jag hade kommit ihåg att ta med headsetet :)

trots att jag är en riktigt latmask nu för tiden när det gäller träning så har jag bestämt mig för att när det blir lite varmare väder ute så ska jag börja löpträna :) hinner ju aldrig ta mig till nåt gym eller liknande, och jag tror att det är mest där skon klämmer liksom, all extratid det tar! men, är jag faktiskt riktigt taggad på att "komma i form" igen, så våren kan få ta och komma nu! :)

nehepp, är nog bäst att jag går och lägger mig nu om jag ska orka hålla stenkoll på 8 små barn själv i typ 4 timmar imorrn. sen är det ju kanske bra om jag har lite ork kvar till hoppträningen också, som jag förövrigt är sjukt pepp på :D

kram

jag tror att mina hästar vill ha sommar lika mycket som jag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: