have you heard the news today?


hejsvejs :)

är nyss hemkommen från stallet, verkligen ett kanonbra litet ställe det där ;) verkligen värt att spendera några timmar om dagen där måste jag säga :D

dagen började i alla fall med sovmorgon och sen en mattelektion på 25 minuter, fett ovärt typ! menmen, stormöte sen och efter det Natur och lite svenska fick sedan avsluta dagen. vill ni veta nåt? jag är totalsämst på ordkunskap, haha! fick testa och göra ordkunskaps-delen på ett högskoleprov och jag hade inte ens hälften rätt :P menmen, tror att typ alla låg så lågt och det är ju tur! sen så äre dessutom gjort för att gallra ut dom allra bästa ju, så rätt svårt får man tycka att det är ändå!

sen blev det såklart att åka upp till stallet :D J red inte ut, utan en kortis i ridhuset istället, så jag hann mocka och pyssla riktigt länge ;) fällde och borstade på en mysig häst som (i alla fall efter fällningen ;) var supergosig! en stor fet puss på det ;) ♥

lääängtar såhäääär mycket till fredag nu, ska bli superbest med dressyrträning för C igen :D bara om ni ville veta :)

iallafall, fick sen skjuts hem för att äta lite och nu så har jag satt mig här, ovanligt tidigt, dukltigt va?! :D hihi. tänkte se på House sen och imorrn är vi ju lediga så då kanske det blir lite bullbak med A :)

nu ska jag ta och fixa om lite i tävlingsterminen, för det var nåt datum pappa inte kunde skjutsa och sen så glömde jag kolla på sörmlands också ju ;) så nu blire lite pyssel :D

kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: