being strong, holding on. can't let it bring me down


hejhej :)

idag mår jag en aning bättre, eller jag har i alla fall inte lika ont huvudet (y) har dock lite värre hosta och är rätt hes, menmen jag är inte (och tänker inte bli) sjuk!

tog i alla fall en liten sovmorgon till tio och fick sedan skjuts upp till stallet vid elva. mockade och fixa lite innan det var dags för lunch. efter lunch så blev det att försöka borsta på en dyngsur liten viktor, vilket dårå inte var så lyckat. hata snö! blev i alla fall lite gos, och lite borstning av de torra benen åtminstone :)

fodrade lite eftermiddagsmat till de små djuren innan det var dags för finputsning av häst nummer 2 :) himla bra att det märktes att jag hade hållt på länge igår, hon va alldeles mjuk och go i pälsen och fällde nästan inget alls redan innan :D

mockade lite också innan jag åkte hem vid halv sex och käkade pizza :) nu har jag tagit mig en dusch, fixat lite Gbg med J och kollat in sveriges värsta bilförare. haha, en del är ju bara för bra!

imorrn äre dårå skola till 12.20 och efter det blire att kanske käka med A på chicken :) vid 14.30 vankas dressyrträning, grymt bra :D

nu så ska jag ta och gå och lägga mig så att jag orkar med morgondagen trots min icke sammarbetsvilliga hals!

sänder även en liten tanke till E och Pari ♥

kram

söthäst ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: