just go with the flow


hejhej :)

dagen har varit mycket braig, dock ett minus att jag fortfarande är snorig och rätt hostig men det behöver man inte låstsas om ;)

började iaf med en liten sovmorgon och sen var första lektionen matte. matteprovet fick vi tillbaka och ett mvg- är jag mkt nöjd med eftersom enligt mig är grafer och funktioner det absolut svåraste vi gjort hittils! på historian sen gjorde vi inget speciellt. efter lite potatis-bulle-lunch så vare dubbelpass natur till 15.50 som stod på schemat, mindre skoj! men eftersom vi har världens snällaste lärare så fick vi poppa popcorn och se på film. det kallar jag bra avslutning inför lovet ;D

jag, A och E åkte sedan vidare upp till stallet. mockade åt mina små gullungar, tog ut äckel-päckel-bajs ur vattenkoppen hos Pepsi och sen fällde och borstade jag på en liten fin flicka :D mycket snyyggg blev hon, hihi. åtminstone lite mindre pälsig ;) imorrn blire troligen att försöka skritta ut barbacka med J och Filuren, om inte vädret är alldeles för dåligt för då får det bli ridhus, men förhoppningsvis inte ;) blir en riktigt liten chill-helg för hennes del eftersom hon har vila på söndag sen också :D

i alla fall. nu ska jag kolla in Let's dance och försöka mig på att baka lördagsfikat tänkte jag :) imorrn äre Gbg-möte och sen så tror jag att jag ska ha lite teori också. och så ska jag ju rida då såklart :D alltid lika bäst!

kram

två gamla (och mindre vackra men ändå ;) sommarbilder på mig och lilla V uppe på fältet :)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: