Dag 7: Det här shoppar jag i hästväg

precis som typ alla hästmänniskor äääälskar jag att shoppa hästgrejer :D helt klart det bästa i shopping-väg!

jag undrar varför egentligen. orkar inte fundera på det, vi säger att det bara är så helt enkelt :) iaf så det jag kanske tycker är allra roligast att köpa när det gäller hästgrejjer är nog schabrak. finns så galet många snygga vekligen!! ibland känns det så himla onödigt när man inte har egen häst, men då brukar jag tänka att nån gång så ska jag ju faktiskt skaffa mig det och då har jag ju allt kvar :D plus att jag har faktiskt rätt mycket pengar så varför inte använda dom :D man blir ju faktiskt glad av att rida runt i fina grejer tycker jag :)

jag tycker märken och så är skitsnyggt men själv köper jag oftast sånt som jag tycker är snyggt, oavsett märke, och så måste det vara prisvärt! bland mina hästgrejer är det därför en himla blandning, alltifrån ullared och börjes till en racesafe-väst t.ex. :) sen så blire en fiin hjälm snart också!

men som sagt, schabrak är grymt kul att shoppa tycker jag :D har rätt många för att bara rida typ 2 gånger i veckan ;) tror jag är uppe i åtta stycken nu, fast ett vann jag och viktor på DM så det brukar han ha på lektioner oså ;) får se om det kanske får följa med ett eller två schabrak hem från Gbg också :D

jao, ett litet hästpryls-shoppar-beroende det tror jag att dom allra flesta hästmänniskor har :) man vill ju att ens häst ska vara fin liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: