Finfina klappar! :D


Firat jul med mamma och släkten på hennes sida idag :) Som vanligt har jag fått gööörfina presenter, ååååh! Med pappa firar vi senare i veckan.

Imorse fick jag av Amanda och Maria :)



Av Maria fick jag det superfina protector-schabraket :))) Kompletterar min samling perfekt ;)
Och av Amanda fick jag ett gulligt set så jag kan göra brownie-cupcakes, och silkesdroppar för slitet hår :D (y)



Av mamma, mormor, Hugo, moster och kusin fick jag:
- Puma parfym- och duschgelé-set som luktar asgott :D
- Boken "En shopaholics bekännelser"
- Söööta minimaränger och minismarties att dekorera bakverk med :)
- En bh och en dusch tvål
- Mysiga lovikavantar med fleecefoder
- En donut och pärlnålar så jag kan försöka mig på en fin dressyr-frisyr ;) 
- Ett typ nagel-set med massa små gulliga minisaker!
- Ängla-formar och en afrikansk korgburk
- Pengar
Och sist, men inte minst! Ett presentkort på valfri hästaffär på 1.500 kr :D Här ska shoppas loss!!

TUUUUSEN TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER!! ♥ 
Ni är så gulliga allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: