8 december 2011


Heeej :)
Mycket bra dag idag! Började med fotolektion då vi fick göra vad vi ville. Sen hade vi hål och sist en ganska slapp mattelektion :) Man borde gå bara förmiddag varje dag! (a)
Käkade lite i alla fall innan jag och Amanda åkte och lämnade filmen från igår och sen upp till stallet. Cissi hade inte hunnit kolla Pepsi, utan skulle göra det imorgon. Håll miljoner tummar för att hon är bra nu, eller att det i alla fall är påväg åt rätt håll!
Idag blev det lite mer ordentlig, men väldigt lugn och "kravlös" jogging i ridhuset :) Hon har äntligen fått en ny sko, men eftersom hon skulle joggas och det är typ isgata blev det ridhuset i alla fall. Hon fick galoppera lite grann idag också, och överlag var hon väldigt glad och positiv :D Stod emot lite i början precis som alltid men annars var vi båda bara allmänt glada och hade mys! :D Puss på min bästis ♥
Efteråt blev det lite ryktning och mockning innan jag cyklade hemåt. Nu ikväll har jag inte så mycket för mig, ska försöka jobba lite på några mindre skoluppgifter och såklart kolla på Bonde söker fru som jag missade igår ;) 
Funderar även på att baka något mer julgodis, typ chokladkola, men kan inte bestämma mig för om jag orkar eller inte. Haha, i-landsproblem oh yes!

Kram H

hehe, söt bild från förra vintern ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: