6 december 2011


Skoldagen var om möjligt ännu värre en gårdagen. Tisdagar suger, speciellt när båda mina fina kompisar bestämmer sig för att ligga hemma och vara sjuka. INTE okej, tur att Amanda kommer imorgon i alla fall :D
Lyckades genomlida det, men det var knappt. Tur att jag har min macka ibland, även om vi inte alltid kommer så bra övrens, hehe..

I alla fall så har jag kommit på att vi inte har ett enda prov nu fram tills jul, hur underbart!? :))) 

När vi slutade vid fyra så blev det spåris upp till stallet i kyyyylan. Snorkallt verkligen, blää! Uppe i stallet var det i alla fall mys som vanligt och jag blev genast på bättre humör :) Pysslade lite snabbt innan det var dags för Pepsi att motioneras. Vi skrittade med på en lektion till slut i alla fall, och i ridhuset tyckte jag knappt hon ömmade alls :) Barbacka blev det, för hennes och min balans skull, men det resulterade ju såklart i att jag inte kunde göra lika mycket. Det är svårt, men nyttigt!! Lite lösgörande och avslappnande blev det i alla fall, och jag tyckte hon var duktig :) faktiskt inte så stel i vänstersidan som hon kan vara, och det är ju positivt :) Imorrn ska vi trava en kort snutt!! :D 
För övrigt är hon mycket finare i ryggen nu, inte alls lika öm och spänd :D så bäst!

Efteråt masserade jag och ryktade lite innan snällaste mamma kom och skjutsade hem mig :) 

Nu måste jag duscha och sen försöka gå och lägga mig.

Godnatt på er! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: