28 december 2011


Började dagen, idag också ;) med sovmorgon innan jag cyklade upp till stallet i den dumma motvinden. grr! Mockade och fixade lite innan jag och resten av HEJA (med andra orde EJA ;) tränade på vårt kadriljprogram. Kommer bli FETT om det klaffar!! :D På lördag är det skötar- och fadderavslutning i stallet och då är det kadriljprogram med maskerad som gäller. Vi har vunnit två år i rad, så tredje gången gillt ska vi såklart också vinna :D Älskar att vi går in fört så jävla hårt (a) Första året var vi dykare, förra året pippi & her crew, och i år kör vi på ännu bättre såklart :))) Ska försöka hitta en fotograf så ska jag visa er, hihi! Men än så länge är det TOP SECRET ;)

I alla fall så tog jag och Pepsi ett dressyrpass idag igen men med lite bommar, och hon var kalasfin bitvis :) Kunde hitta tillbaka och verkligen rida utefter Lindas tips. Suuuper :D Nöjd häst och nöjd ryttare skrittade sen av en sväng i skogen, myyys :)

Juste, jag har ju inte berättat vad för bus vi hittade på igår! :D Vi red ju ut med Maria och Doma, och eftersom båda hästarna tränat hårt dagen innan gissade vi på att de skulle vara lite trötta och stela. MEN icke!! Haha, tagga varandra som tusan, åååh! Underbart var det! Gladaste mupparna ever, alla fyra haha ;) Gud va kul det var, mitt hjärta vet precis hur man ska sätta guldkant på vardagen ♥ Hon var inte så sprallig faktiskt, bara alldeles jättepigg och glad ;)

Imorgon är jag troligen hästisvakt åt Domis, men annars inget speciellt inplanerat. På fredag blir det nog en spontantrip till Ullared med Pappa och Hugo :)

Kram H

Gonatt säger vi! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: