26 december 2011


Godmorgon på er!
Gårdagen var riktigt superbra :D Började med att sova ut och sen åkte jag upp till stallet för att hinna mocka åt mina fina innan det var lunchdags. Sen bokade jag och Cissi in vilka dagar jag kan ha Pepsi nu på lovet eftersom jag inte kunnat rida "ordentligt" nu när hon har varit halt. Så nu har jag henne sex dagar på lovet istället :D :D Wiie!
På eftermiddagen sen "jobbade" jag och Fatima emot att vi fick låna våra hästar till träningen för Linda. 
Träningen var superduper :D Linda är verkligen jätteduktig och ibland var det nästan lite läskigt hur hon kunde se Exakt var våra svagheter låg redan från början. Pepsi var jätteduktig också, men det är jobbigt att samla sig sa hon :) Är kalasnöjd verkligen och Linda har sååå grymt bra tekniker och jaa, jag gillar henne jättemycket :D Hihi, dessutom så tyckte hon (också) att Pepsi är för fin för att få vara lektionshäst :) Kan inte annat än hålla med! ;)
Michaela var supersnäll och filmade så det tänkte jag att ni kan få ikväll!
När allt var klart i stallet sen och Pepsi hade fått massvis med morötter åkte jag hem för att äta middag och sen byta till pappa. Då var det julklappsöppning som väntade igen :D Även av pappa fick jag världens bästa julisar, åååh alla grejer jag har fått denhär julen har varit klockrena :D Och jag tror att de flesta av de som jag har gett bort också varit uppskattade :)
Senare kollade vi in första Harry Potter, så himla små och söta är dom!

Nu ska jag snart ta och dra mig mot stallet. Idag väntar uteritt med bästa busisarna Maria och Doma! :D

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: