20 december 2011


Hejsan! :)

Började dagen med en mysig och välbehövlig sovmorgon, sååå skönt! :D I skolan var det ÄNTLIGEN dags för mitt absolut livs sista historialektion och den bestod av en enkel redovisning. Såååå sjukt nice att lämna (läs: slänga) ifrån sig boken och veta att man aldrig mer ska behöva ens titta på den. Underbart!! 
Sen blev det softis mattelektion och lunch. På eftermiddagen utvärderade vi historia A och sen satt vi och väntade på att geografin skulle börja. Efter 1,5 timme (varav geografilektionen skulle hållt på i 20 min) gav vi upp. Våran dumma lärare dök aldrig upp, så med andra ord kunde vi fått sluta typ 13.30! Bajs på det, menmen. 
Tog spårvagnen upp till stallet i alla fall och där blev det mys och fix med vackraste pållen ♥

Efter en pratstund med fina vänner så fick vi skjuts hem och sen dess har jag hunnit börja på ett pepparkakshus och chillat lite. Nu måste jag duscha och sen sova! Imorrn blir det årets sista skoldag :))))) Sen blir det lite julklappsshopping och på kvällen ska jag rida med på lektion, det blir spännande!

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: