19 december 2011


Dagen har varit bra, men just nu känns dagarna mest som en transportsträcka fram till lovet. Ska bli GALET skönt verkligen, underbart var ordet! 
Började i alla fall med spanskaredovisningar, och därefter rolig idrott och tråkig matte. Efter "mindre god" korvgryta väntade Sveriges drygaste Geografilektion, det är verkligen Omöjligt att koncentrera sig. Menmen. Vi slutade i alla fall 14.10 och därefter bar det av till stallet :)
Mockade och fixade lite innan min finis fick avspolade tassar och en mys-och-finborstnings-stund ;) Innan jag åkte hemåt så ordnade jag och Johanna lite med US pengar och lite inför Göteborg. TAGGA!! :D
Här hemma har jag inte gjort mycket mer än att äta. Ska nog hjälpa mamma och Hugo med nougatrutor innan jag hoppar in i duschen och senare sängen. 
Imorrn blir det troligen lite julklappsshopping, har bara de sista kvar :) 

Kram H

Årets julpyntning :) Vägrade dock granris, även om det är fint så är det Inte värt det eftersom någon har en tendens att riva ner och stoppa i sig det. Men lite gulligt tyckte jag i alla fall att det blev ;)
Sorry för sopiga mobilbilder, men det var det enda som fanns till hands idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: