14 december 2011


Chill-dag idag, niiice :D Började med spanska, och då redovisade vi våra små arbeten om jul i olika länder. Tyckte att mitt gick helt okej ändå, med tanke på hur lite energi jag lagt på det ;) Senare var det hagatimme (a.k.a. hål) och då gjorde jag franskaläxan. Därför hanns ingen uppdatering här med! Innan lunch var det engelska, vilket betydde filmkollande och en mindre seriös diskussion efter ;)
Vår franskalärare är fortfarande sjuk så vi fick gå hem efter lunch med uppgifter istället. Att sluta 12.30 istället för 16.00 ÄGER :D

Dock blev det ändå en skogstur i mörkret för Fatima hade prao til typ halv fyra. Men det funkade det också :) Mysispysis var det och Pepsi var glad och lite tönt ;) Vi tog lite muppvägar, bara för att det är tråkgit att alltid rida samma ;) Uppe bland husen i ensjön kan soptunnor och brevlådor bitas, i alla fall om man frågar Pepsi hihi! :D Men duktig var hon och nöjd och glad med sig själv efteråt ;) Sötnöt! En bit trav och en bit galopp blev det, men vi tog det lugnt eftersom det var så pass mörkt. Pepsi var i alla fall jättenöjd och glad med det, och frustade sådär gulligt i varje språng :))

Imorgon blir det, som jag typ skrivit tusen gånger, Äntligen hoppning :D :D :D Amanda är supersäll och ställer upp och hjälper till, och jag tänkte ta med kameran så kanske jag kan bjuda på lite film :) Har i alla fall plockat fram lite grejer, för vi vill vara lite snygga imorgon ;)

Nu ska jag kolla klart på sista Bonde-avsnittet. Och hörrni! Ni missar väl inte ridsporten på eurosport under kvällen ? Det gör i alla fall inte jag ;)

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: