Lite plock i Särna hästshop på Håkasgården :)


På gården jag jobbade på hade de ju även en liten shop där de sålde grejer till häst, hund och smådjur samt massa olika djurfoder och presentartiklar och elmaterial. Lite gott och blandat med andra ord! ;)

Då de inte kunde ge så hög lön ville de gärna att vi hittade grejer i shopen istället (himla snällt!) , så sista kvällen plockade jag ihop lite saker som jag sett ut tidigare :)

Det blev:

- Ett par svarta helskodda ridbyxor med vita sömmar från Jacson
- Ett svart allroundschabrak i mocka med silvrig och svart passpoal till Emma som tack för att hon vaktat vår kanin när vi varit bortresta :) Tyckte det var supersnyggt, speciellt för att inte vara märkes!
- Ett beiget dressyrschabrak med mörkbrun och ljusblå passpoal/kantband till mig själv ;) Alltid skoj med schbrak!
- Två par randiga ridstrumpor, tyckte dom var lite roliga och annorlunda liksom :) Har tidigare bara traditionella rutiga ju :P
- En svans/manborste med trärygg.

NÖJD! :)


Kommentarer
Postat av: Laura

Älskar schabraken! Ursnygga! :)

2011-08-10 @ 11:53:45
URL: http://lauratrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: