22 augusti 2011, skolstart, frisering, massage och US-möte


hejsan :)

Jag måste  säga at skoldagen var väldigt värd, eller inte. Släpade mig upp imorse för att vara där halv tio, och så får vi lite info innan det är dags att åka hem igen. kul!  Men jag är glad i alla fall att vi fick sluta innan elva :D
Mitt schema är förövrigt typ sämst :( Har en sovmorgon till 9.40 och slutar 14.10 en dag och 12 en dag, resten av dagarna är 8.10-16 ! inte okej. dessutom har jag lyckats få två stycken långa, dryga håltimmar mitt på två av dagarna. skit! men amanda har dem också så vi får väl försöka plugga då, så kan man ju vara ledig hemma åtminstone...

Över till det roligare -> När jag kom hem så åt jag lunch och sen har jag fixat lite bilder. Nu ska jag alldeles snart ta moppen upp till stallet för att hinna frisera ponnyn innan eftermiddagsfodringen. Därefter blir det mockning och sedan ska Pepsi ryktas och få massage hade jag tänkt :) Kl 18 är det US-möte och då ska bl.a. Pay and Jumpen utvärderas och GBG HS diskuteras. Blir nog bra :) När vi är klara ska jag hem och äta hamburgare med pomme innan det är dags att natta. Blir en rätt tidig kväll så att jag orkar upp bättre imorrn, har jag planerat i alla fall. Men man vet ju aldrig hur det blir sen...

Kram H

Mina bästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: